Smart

Regele Charles și-a luat funcția în serios! Noul conducător începe concedierile

După moartea Reginei, noul conducător este Regele Charles, fiind cel mai mare dintre fii Suveranei. Acesta și-a luat deja rolul în serios și a început să se impună în calitate de rege și a recurs chiar la un gest extrem: concedierile.

Concedieri la reședința lui Charles

Prințul Charles a devenit rege după moartea mamei sale, regina Elisabeta. Acesta a fost deja încoronat și a preluat responsabilitățile imediat. De acum, vor avea loc multe schimbări atât pentru Majestatea Sa, dar și pentru oamenii care se aflau sub conducerea lui până acum.

Vezi și: Cine i-a fost alături Reginei în ultima zi de viață. Momente emoționante alături de Suverana Elisabeta

Birourile noului monarh și ale reginei consoarte se mută la Palatul Buckingham, de unde va coordona activitatea. În acest context, se pare că în jur de 100 de angajați ai Clarence House, fosta reședință oficială a regelui Charles al III-lea, își vor pierde locul de muncă, după ce regele nu ar mai avea nevoie de serviciile prestate de ei, având o altă echipă lăsată în urmă de Regina-mamă.

Concediați printr-o scrisoare

Toți angajații au primit un anunț în timpul slujbei de mulțumire pentru regina Elisabeta a II-a, la Catedrala St. Giles din Edinburgh. Acolo se pregătea încoronarea Regelui, care a realizat că are nevoie de o nouă echipă. Mai exact, au aflat că devin șomeri printr-o banală scrisoare.

„Schimbarea rolului directorilor noștri va însemna și schimbare pentru gospodăria noastră… Portofoliul de muncă stabilit anterior în această gospodărie care sprijină interesele personale ale fostului prinț de Wales, activitățile anterioare și operațiunile din gospodărie nu vor mai fi efectuate, iar gospodăria de la Clarence House va fi închisă. Prin urmare, este de așteptat ca nevoia de posturi cu sediul în principal la Clarence House, a căror activitate susține aceste zone, să nu mai fie necesară”, se precizează în scrisoarea la care ar fi avut acces jurnaliștii The Guardian.

Oamenii ar fi extrem de nemultumiți de felul în care au fost tratați. Printre aceștia se numără secretarii privați, angajați din biroul de finanțe, echipa de comunicare și personalul casnic, angajați care au o vechime de zeci de ani și care nu se așteptau să își piardă locul de muncă brusc.

 

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *